"אנחנו הדור הראשון שחש את ההשפעה של שינויי האקלים והדור האחרון שנלחם בהם".
השמש שלנו
יכולה לייצר לכם כסף!

הצטרפו עוד היום למהפכה המוצלחת ביותר בעולם אשר יכולה לחסוך לכם בהוצאות החשמל ואפילו לייצר רווח לטווח ארוך של עשרות שנים

למה כדאי לבחור בנו לצורך התקנת גגות סולאריים?

המפרט הטוב ביותר
על פי סקר אגודת מערכות סולאריות

מקסימום תועלת במינימום עלות

השירות הטוב ביותר
על פי סקר אגודת מערכות סולאריות

דואגים תמיד שלקוחות שלנו  יהיו שבעי רצון

התוצאה הטובה ביותר
על פי סקר אגודת מערכות סולאריות

תכנון מקצועי של מהנדס חשמל סולרי

מי אנחנו

מומחי האנרגיה הסולארית קיימת כבר מעל 13 שנים ולקחה חלק גדול מאוד במהפכת השימוש באנרגיה ירוקה בישראל. חברתנו מתמחה במתן כל סוגי המענה והפתרונות בתחום של התקנת מערכות סולאריות החל מהבורג הקטן ביותר ועד למערכת השלמה אצלכם בשטח. כחלק מתפיסת האיכות והאמינות, אנו מתכננים מערכות סולאריות באמצעות כלי תכנון מקצועיים המיועדים לתכנון מערכות סולאריות ומשתמשים ברכיבים איכותיים ואמינים המיוצרים על ידי מיטב היצרנים המובילים בעולם.

חבר בלשכת המסחר תל אביב והמרכז

אזורי הפרויקטים שלנו

בחרו את סוג הגג שלכם וקבלו הצעת מחיר מנציג

KW0.00
0.00

מומחי אנרגיה סולארית
המובילים בתחום התקנת מערכות סולאריות ביתיות ומסחריות בישראל

ופועלים לאורך השנים לספק את הפתרונות הטובים ביותר של ייעוץ תכנון, הקמה, רגולציה ושירות לקוחות

לאיזה נכסים מערכות סולאריות מתאימות?

מערכת סולארית ביתית

מגזר פרטי

התקנת לוחות סולאריים

מגזר ציבורי ומסחרי

מערכות סולאריות מסחריות

מגזר חקלאי ותעשייתי

מערכות סולאריות גדולות

שכירות גג

על מה אנחנו הכי מקפידים
טכנאי מערכות סולאריות
איך קורה כל התהליך?

פגישה ללא עלות עם יועץ מקצועי שלנו שמתאים לכם את המערכת לצרכים שלכם.

חותמים על חוזה עם היועץ המקצועי שלנו.

תכנון קפדני של מהנדס חשמל סולרי הכולל רישוי, התקנה וחיבור לחברת החשמל.

אתם נהנים מהכנסה פסיבית וירוקה לטווח ארוך ומשירות הלקוחות שלנו.

שאלות ותשובות

הביקוש לשירותי התקנת מערכות סולאריות מסחריות והתקנת מערכות סולאריות ביתיות על הגג הולך וגובר. החלטנו לעשות סדר ולענות לכם על כל השאלות

הרעיון של תחילת ייצור אנרגיה חשמלית בעזרת ניצול אנרגיית השמש קיים כבר מעל מאה שנים והמטרות שלו הן הפקת חשמל בכמויות מסחריות ללא זיהום סביבתי, במחיר נמוך משמעותית מזה של השיטות הסטנדרטיות שקיימות היום. הניסוי הראשון שבו הופקה אנרגיה חשמלית בזכות אנרגיית השמש בוצע בשנת 1839 על ידי הפיזיקאי הצרפתי אלכסנדר אדמונד בקרל, ששם לב לזה שתא המורכב מאלקטרודות שאיתו עבד, הצליח לייצר יותר אנרגיה חשמלית בזמן שהיה חשוף לאור השמש. 

כעבור מעל שישה עשורים, אלברט איינשטיין זכה בפרס נובל לפיזיקה כאשר הצליח להסביר את התופעה הזאת (תגלית שנחשבת גם היום לפריצת דרך משמעותית עבור המין האנושי כולו). עם זאת, לטכנולוגיה של הפקת חשמל בעזרת מערכת סולארית נדבק מוניטין של שיטה עתידנית ויקרה מדיי ליישום המוני ועד שנות השישים השתמשו בה רק בתעשיית החלל. 

ההצלחה של שימוש במערכות סולאריות בתחום החלל הובילה לשינוי בתפיסה והבנה עמוקה יותר של העובדה שלוחות סולאריים מהווים תחליף אמין יותר ולא מזיק (בשונה משריפת פחם וסולר), שגרם להאצה של התפשטות השימוש בטכנולוגיה הזאת. מאז, התחילה מגמה חיובית של עליה בכמות הפטנטים שהופכים את הפקת החשמל בעזרת מערכות סולאריות ליעילה, אפקטיבית ומשתלמת יותר ויותר.

בימינו, אנו עדים להתקדמות משמעותית לקראת השגת המטרות האלה, כי הפקת אנרגיה סולארית הופכת לשיטה יותר ויותר פופולרית ומשתלמת. מומחי אנרגיה סולארית גאים להיות אחד מהעסקים הראשונים המביאים לארץ את הבשורה של מערכות סולאריות והתקנתם של לוחות סולאריים על גגות בכל רחבי ישראל. יש מאחורינו ניסיון של מעל 12 שנים בתחום התקנת מערכות סולאריות מסחריות ומערכות סולאריות ביתיות עבור אלפי לקוחות מרוצים.

אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר בעולם בתחום של מערכות סולאריות ונותנים מכלול מלא של פתרונות עבור מי שמעוניין בהתקנת מערכות סולאריות ביתיות ומערכות סולאריות מסחריות.

אנו מסייעים ללקוחות במגזר הפרטי והמסחרי לשקול ולקבל את כל ההחלטות הנכונות בנוגע להתקנת מערכות סולאריות ומלווים אותם לאורך כל התהליך, משלב ההתעניינות בהזדמנות להגיד שלום לחשבונות החשמל שלהם ועד שלב יישום הרעיון של התקנת לוחות סולאריים והפיכתו למציאות חדשה, ירוקה ומשתלמת מאוד.

ארצנו היא אחת המדינות הראשונות שבהן קיימת תופעה של התקנת מערכות סולאריות ביתיות ושימוש באנרגיה סולארית בכלל. כבר במשך עשורים אנו משתמשים בדודי שמש, שמותקנים בתשעה מתוך כל עשרה בתי אב בארץ וחוסכים קרוב לעשרה אחוזים מהחשמל שתושבי ישראל צורכים מדי יום. 

בזכות ההתפתחות המתמדת של טכנולוגיית לוחות סולאריים, אנו מתקדמים לעבר העתיד הבלתי נמנע שבו כל האנרגיה החשמלית שנצטרך תופק על ידי שילוב של מערכות סולאריות מסחריות עבור המגזר העסקי ושל מערכות סולאריות ביתיות עבור המגזר הפרטי. ישראל היא דוגמא נהדרת למקום שבו התקנת מערכת סולארית ביתית יכולה להשתלם במיוחד עבור אנשים מהמגזר הפרטי, בעיקר משתי הסיבות הבאות:

  1. ישראל היא מדינה שיש בה מזג אוויר שמשי רוב חודשי השנה ויותר חשוב מזה – יותר שעות שמש ביום מאשר ברוב הארצות האחרות. לצורך השוואה, ישראלים נהנים מאור השמש פי כמה מתושבי שבדיה, פינלנד ומדינות אירופאיות אחרות.
  2. יש בישראל הרבה מאוד בתים פרטיים (ולא רק) עם מעט קומות, מה שמאפשר התקנת מערכת סולארית לבית לא רק בבתים פרטיים, אלא גם בבנייני דירות. התקנת גגות סולאריים היא הזדמנות נהדרת לא רק עבור אלה שגרים בבתים פרטיים, אלא גם עבור בעלי דירות שמוכנים להתאגד עם שכניהם, להשקיע ביחד בהתקנת לוחות סולאריים על גג ביתם המשותף ולהנות יחד איתם מהכנסה פסיבית לטווח הארוך.

 

היתרונות האלה הופכים את מדינתנו למקום אידאלי להקמת מערכות סולאריות מסחריות ומערכות סולאריות ביתיות, שיעזרו לכל תושבי המדינה להנות לא רק מאקולוגיה נקייה יותר, אלא גם מרווחים נעים שיכולים להניב גגות סולאריים.

כיום, אחוזים בודדים בלבד מאנרגיית החשמל בארץ מופקים בעזרת מערכות סולאריות והדרך להפיכת גגות סולאריים למקור החשמל הנפוץ ביותר בארץ עוד ארוכה, אבל ניתן לראות שמדובר במגמה חיובית שאין ספק שתהפוך בשנים הקרובות לתופעה נפוצה יותר ובסוף גם לסטנדרט כלל ארצי.

ההמלצה שלנו היא לדאוג לניקיון הפאנלים הסולאריים על-מנת להפיק תפוקת חשמל מקסימלית מהמערכת. כמו כן אנו ממליצים על ביצוע בדיקת תחזוקה אחת לתקופה, במיוחד אם זאת מערכת סולארית מסחרית גדולה שמניבה עבור העסק שלכם רווחים גדולים שהעסק יכול להיות תלוי בהם. במידה ומדובר במערכת סולארית שמותקנת על גג של עסק, כל ההוצאות שקשורות לתחזוקה של מערכת סולארית הינן הוצאות מוכרות שיקוזזו מהמיסים שהעסק משלם. זאת סיבה נוספת שהופכת את ההשקעה במערכת סולארית לכדאית מבחינה כלכלית.

כן, יש בישראל 300 ימים של שמש חזקה ותקופת החורף למעשה קצרה משמעותית בארץ מאשר באירופה. לצורך השוואה, בתנאי מזג האוויר של גרמניה ניתן להפיק רק כמחצית מאנרגיית החשמל שאפשר להפיק בישראל במשך שנה. כמובן שגם ניתן להשתמש בתקופת החורף בקרדיטים שניתנו בתקופת הקיץ עבור החשמל העודף שיצרתם. בקיצור, אין לכם מה לחשוש לגבי זה שחורף הוא תקופה פחות שמשית. בתנאי מזג האוויר של ישראל זה לא מכשול שמבטל לכם את כל ההכנסות האפשריות מהפקת אנרגיה סולארית.

הדרכים המסורתיות של הפקת חשמל מבוססות על שריפת פחם או גז, שגורמת לשחרור גזים מזיקים, גורמים לתהליכים מסוכנים כדוגמת ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ. מערכות סולאריות לא גורמות לנזק מהסוג הזה וההתפשטות של שיטת הפקת האנרגיה החשמלית הזאת יכולה לתרום רבות למזעור הנזקים שנגרמים על ידי השיטות המסורתיות. הנזק הסביבתי שנגרם בכל התהליך של שימוש במערכות סולאריות הוא מייצור הפאנלים, שזה נזק מזערי וזניח לעומת הזיהום הסביבתי שמגיע מתחנות הכוח שפרוסות בכל העולם ועובדות ללא הפסקה. 

מיותר לציין שהסיכון של שימוש בתחנות כוח גרעיניות גדול גם הוא משימוש במערכות סולאריות מסחריות ואין אפילו הגיון בלנסות להשוות את גודל ההשפעה על ניקיון סביבתי שיש לייצור מערכת סולארית מסחרית לעומת הנזק הפוטנציאלי שיכול חלילה להגרם על ידי אסון גרעיני כדוגמת אסון צ'רנוביל. 

כמובן! הבנקים בישראל מאוד מאמינים בתחום ומעניקים הלוואה למימון מלא של מערכת סולארית ביתית בתנאים משתלמים. במילים אחרות, מערכת סולארית ביתית היא השקעה אפילו עוד יותר משתלמת עבור מי שלא משתמש באחוז גדול מהחשמל המיוצר על ידיה.

אתם תוכלו לעקוב אחר כמות האנרגיה וכמות הכסף שהמערכת שלכם מייצרת באמצעות הסמארטפון שלכם. כן, זה עד כדי כך פשוט! תהיה לכם אפשרות לקבל דוחות תקופתיים בתדירות שתרצו ובאופן אוטומטי לגמרי. בנוסף, במידה ויהיה צורך בטיפול תקופתי או תיקון כלשהו עבור המערכת שלכם, תוכלו לקבל גם עדכון לגבי זה. 

חוץ מזה, ניתן לממשק את האפליקציה שמקושרת למערכת הסולארית שלכם גם למערכת של בית חכם. התממשקות כזאת מאפשרת לנצל את האנרגיה החשמלית בביתכם בצורה חכמה וחסכונית יותר, בצורה אוטומטית. לדוגמא, אם יש לכם מכשירי חשמל שהשימוש בהם אינו חיוני, ניתן יהיה לתכנן את מערכת הבית החכם בצורה כזאת שאותם המכשירים לא יופעלו בשעות עומס (שבהם אתם צורכים גם אנרגיה שמסופקת על ידי חברת החשמל), אלא רק בשעות שבהן המערכת הסולארית הביתית שלכם מפיקה מספיק אנרגיה בשביל שלא תצטרכו לקנות חשמל מחברת החשמל. כמו כן, ניתן גם לתכנן את מערכת הבית החכם שלכם בצורה כזאת שהיא תחסוך בצורה מקסימלית את צריכת החשמל שלכם בשעות העומס.

חברת החשמל מתחייבת לתשלום בגין החשמל המיוצר למשך 25 שנה ממועד שילוב המערכת ברשת החשמל. התקנה של מערכת סולארית מסחרית או ביתית היא השקעה משתלמת במיוחד!

לסיכום

מערכות סולאריות עשויות מלוחות מוליכים למחצה, המסוגלים לקלוט אנרגיה של קרני שמש ולהמיר אותה לאנרגיה חשמלית, שניתן לנצל לצורך הפעלת מכשירי החשמל בבית או בעסק שלכם, או למכור אותה לחברת החשמל. הזרם החשמלי שמופק באמצעות מערכת סולארית עובר דרך מונה דו כיווני. אם המערכת מפיקה פחות אנרגיה חשמלית ממה שהנכס שלכם צורך, החשמל עובר אליכם. אם היא מפקידה יותר אנרגיה ממה שאתם צורכים, החשמל נמכר אוטומטית לחברת החשמל ואתם מרוויחים. 

מומחי אנרגיה סולארית עובדים עם הספקים האמינים ביותר בתחום, מה שמאפשר לנו להתקין מערכות סולאריות יעילות מבחינת יכולת ייצור אנרגיה חשמלית ועמידות בכל תנאי מזג האוויר לאורך שנים רבות. משך הזמן שמערכת סולארית מסחרית או ביתית שאנחנו מתקינים צפויה לעבוד בצורה יעילה הוא סדר גודל של עשרים וחמש עד שלושים שנה. 

התקנה של מערכת סולארית היא השקעה של סכום החל מ-50 אלף ש"ח. ה-ROI (תקופת החזר השקעה כספית) הצפוי הוא סדר גודל של פחות מעשר שנים והתשואה השנתית הצפויה היא מעל 10% רווח בשנה. אין מיסוי על רווחים שמניבות מערכות סולאריות, אין צורך לשלם ארנונה עבור השטח שהן תופסות על הגג. הצוות המסור והנאמן של מומחי אנרגיה סולארית מלווה את לקוחותיו לאורך כל הדרך וחוסך את כל הכאב ראש שקשור להוצאת אישורים. 

והכי חשוב – בנוסף לכל היתרונות הכלכליים שיש להתקנת מערכות סולאריות, מדובר בשיטת הפקת אנרגיה ירוקה, שחוסכת לסביבה כ-95% מהנזק שנגרם לה כתוצאה מהפקת חשמל דרך שריפת פחם וגז. אנו מזמינים אתכם להתקדם ייחד איתנו אל עבר עתיד נקי יותר, ירוק יותר ורווחי יותר!

חלק מהפרוייקטים של התקנת לוחות סולאריים שביצענו
פרוייקט My Baby Terminal 2
מיקום הפרוייקט:
ירכא
גודל המערכת:
300kw
פרוייקט צורן
מיקום הפרוייקט:
צורן
גודל המערכת:
22kw
פרוייקט גן יבנה
מיקום הפרוייקט:
גן יבנה
גודל המערכת:
20kw
פרוייקט ג'וליס #1
מיקום הפרוייקט:
ג'וליס
גודל המערכת:
100kw
פרוייקט צפת
מיקום הפרוייקט:
צפת
גודל המערכת:
22.5kw
פרויקט בית ג'ן
מיקום הפרוייקט:
בית ג'ן
גודל המערכת:
30kw
לקוחות ממליצים עלינו
רצתי להודות לך יבגני על השירות היחס והמקצועיות שלך. הגעתי אליך לאחר שהמליצו ואני מודה שזה היה ההמלצה הכי טובה שקיבלתי. תודה על הליווי ,על ההסבר והכי חשוב על הסובלנות. הרוגע שלך הצליח לתת לי שקט למרות שהייתי לחוץ. זה שהיית זמין תמיד ישר ואדיב הבנתי שהגעתי לאיש מקצוע אמתי שקשה כבר למצוא אנשים כמוך. עלה והצלח.
לקוח מרוצה
בעל מפעל ייצור
חברה הכי מקצועית בתחום וכמובן עם התפוקות הכי מצוינות ובהתאם לההתחייביות ,שירות יוצא דופן של יבגני מנהל הפרויקטים אשר משקיע רבות ומלווה באופן צמוד את העבודות. ממליץ בחום לכול מי שמעוניין ועדיין מתלבט כן להתקין מערכת בשל הכדאיות הכלכלית וכמובן שההתקנה תהיה בחברה הזו .
לקוח מרוצה
בעל שטח חקלאי
עברתי המון עד שהגעתי אליכם ללא ספק אתם אחת החברות הטובות והמקצועיות ביותר שיצא לי להכיר בתחום מגיע לכם המון כל הכבוד המערכת עובדת באופן יוצא מן הכלל! ממליץ בחום למי שמחפש איכות ותפוקה טובה לטווח הארוך עשיתי בחירה חכמה ללא ספק והיום אני נהנה מהרווח
לקוח מרוצה
בעל נכס פרטי
חיפשנו חברה המתמחה בתחום ולאחר חיפושים ארוכים הגענו אל מומחי האנרגיה הסולארית שמרשים מאוד כמה שהם יודעים את העבודה ויודעים לעמוד בזמנים באדיבות ובחיוך אנחנו הרכבנו מערכת על גג הביניין שלנו לפני כמה שנים וכיום אנחנו מחזירים ומרוויחים את החשמל שלנו מהשמש חסכון משמעותי מאוד בהוצאות העסק שלנו!
לקוח מרוצה
בעל מבנה מסחרי

לשיחת ייעוץ בחינם וללא התחייבות

עם מומחי אנרגיה סולארית

פנו אלינו עוד היום וקבלו הערכה מקצועית של כמה שווה הגג שלכם