"אנחנו הדור הראשון שחש את ההשפעה של שינויי האקלים והדור האחרון שנלחם בהם".

הפוטנציאל של ישראל – הפקת חשמל ממערכות סולאריות בלבד תוך 15 שנה!

כיום, יותר מאי פעם, לחשמל נודעת חשיבות שאין שניה לה, בעוד עושים בו שימוש כמעט לכל דבר, כאשר מפעילים באמצעותו מחשבים, מכשירי חשמל, טלפונים ניידים, או גופי תאורה, וכיוצא בזאת. בשל הביקוש הכה עצום של החשמל, אף תג המחיר שלו עולה חדשות לבקרים, וזאת אחת הסיבות המרכזיות שלאורה בני האדם, בפרט בעלי בתים, תרים אחרי מקורות אנרגיה חלופיים. ולמקום הזה בדיוק נכנסות מערכות סולאריות, בעוד המון אנשים נלהבים מכל הפוטנציאל של אנרגיה סולארית בתור מקור חלופי לאנרגיה. נראה כי בשנים האחרונות, פאנלים סולאריים לבתים צברו פופולריות ותאוצה לאין שיעור, והתועלות שלהם בל תתואר, כמו למשל – השימוש בהם במגורים עשוי בעצם להפחית, כמו גם לבטל לחלוטין, את חשבונות החשמל, משום שהם עושים שימוש במערך של תאים סולאריים, על מנת לתפוס את אנרגיית השמש, ולהמיר אותה לגז או לחשמל. אנחנו ממש מפצירים בכם, קראו בבקשה את תחילת המאמר ועד סופו, וכך תגלו הכול אודות – הפוטנציאל של ישראל – הפקת חשמל ממערכות סולאריות בלבד תוך 15 שנה…

במה כרוכה התחזוקה של המערכת הסולארית?

שלא כמו הדעה הרווחת בקרב המוני ישראלים, מערכת סולארית ביתית ממש לא קשה לתחזק, ובעצם, פאנלים סולאריים נחשבים לעמידים ביותר, ונראה על פניו כי יחלפו כמה שנים עד שהם יחייבו תחזוקה. כל מה שנדרש ממכם כיום הוא בסך הכול הוא לשטוף את הלכלוך והאבק מהפאנלים הסולאריים מספר פעמים בשנה. ועל מנת להקל עליכם במשימה, באפשרותכם אף לזמן אנשי מקצוע, שיבצעו את המשימה בשבילכם.

האם מי שמתקין מערכות סולאריות צועד בבטחה לכיוון העתיד?

חוץ מעובדת מכוניות חשמליות, יותר ויותר מכונות או מכשירים שמונעים מדלק מאובנים, עוברים כיום לכיוון של התקנת מערכות סולאריות מדי שנה. בעצם, הרבה בני אדם עוברים למערכות סולאריות מדי יום ביומו, כאשר אפשר להניח בוודאות, כי אנרגיה סולארית היא פני העתיד. התקנת מערכת סולארית עשויה לחסוך לכם בהרבה הוצאות כספיות, בפרט מתוך הנחה שכל מה שסובב סביבכם פועל כיום על חשמל, גם רכבים. התקנה של מערכת סולארית תספק לכם את הניסיון ואת הידע בהיבט של צריכת אנרגיה חכמה, מה שמסתמן כהשקעה חיובית שתקדם אתכם לפני התעשייה הסולארית.

האם התקנה של מערכות שהן סולאריות מסחריות ידידותית לסביבה?

ניצול הכוח של השמש, על מנת להפעיל מערכות סולאריות מסחריות, בהחלט ידידותי לסביבה אל מול כל מיני מקורות אנרגיה. מקורות כוח מסורתיים, כמו לדוגמא – גז טבעי, פחם, או נפט אמונים על היווצרות גזי חממה, פסולת רעילה, זיהום המים והאוויר, שכל אלה מסבים למספר בעיות מובילות לבריאות הסביבה. בנוסף לכך, מקורות הכוח המסורתיים האלו לא ניתנים לחידוש, והינם אף אוזלים לאלתר. כעת הגיעה השעה האופטימלית להתחיל לפנות לאנרגיה הסולארית המסחרית, על מנת לספק לכל הנוכחים שם אנרגיה. עם התגברות המודעות לבעיות הסביבה אשר נגרמות באמצעות מקורות חשמל קונבנציונליים, עלתה הפופולריות של מערכות סולאריות אלו. בשל כך, במידה והסביבה יקרה ללבכם והנכם מעוניינים בהפחתת הזיהום הסביבתי, מומלץ שתיקחו בחשבון התקנה שלהן.

האם התקנה של מערכות סולאריות בבית תעלה את הערך שלו?

אחת מן הסיבות המרכזיות שבעטיין בני האדם מתקינים מערכות סולאריות ביתיות באה לידי ביטוי בחיסכון בחשבון האנרגיה שלהם, אך לא בכך מתחיל ומסתיים המעלה שלהן. במידה ותשכילו להשקיע מבעוד מועד במערכת סולארית ביתית, תיהנו מעליית ערך הבית שלכם לאין שיעור, באם תשקלו למכור אותו ביום מן הימים. באופן מובהק, זה רק חיובי לחשוב קצת על העתיד.