"אנחנו הדור הראשון שחש את ההשפעה של שינויי האקלים והדור האחרון שנלחם בהם".

התקנת פאנלים סולאריים בבית המשותף

התקנת פאנלים סולריים בבית המשותף יכולה לחסוך לכם בהוצאות החשמל ולאפשר לכם ליהנות מעוד אינספור יתרונות מעולים. כיצד עושים זאת? ומה חשוב לדעת?

פאנלים סולאריים מעניקים לבעלי דירות את ההזמנות ליהנות מהיתרונות הרבים של אנרגיה סולארית, לרבות חשבונות חשמל מופחתים, עצמאות אנרגטית וטביעת רגל פחמנית נמוכה יותר.

פאנלים סולאריים – מה זה בדיוק?

פאנלים סולאריים מיוצרים מלוחות מוליכים למחצה אשר מסוגלים לקלוט אנרגיה מקרני השמש ולהמיר את האנרגיה לאנרגיה חשמלית. באמצעות האנרגיה החשמלית ניתן להפעיל את מכשירי החשמל בבית, או לחלופין ניתן למכור אותה לחברת החשמל, כאשר המערכת מפיקה יותר אנרגיה חשמלית ממה שאתם צריכים. אז אתם גם מרוויחים מכך.

בחירה משתלמת לכל בית משותף

כיום ישנן מערכות מאוד יעילות מבחינת ייצור האנרגיה החשמלית שלהן, אשר מגלות עמידות בכל תנאי מזג האוויר. לאחר התקנת פאנלים סולאריים בבית המשותף בהשקעה חד פעמית, תוכלו לקצור את הפירות למשך עשורים. ההתקנה של מערכת סולארית אומנם גדולה יחסית, אך אתם יכולים ליהנות מהחזר השקעה מעולה לאורך שנות השימוש. מה גם שאם אתם גרים בבית משותף וחוברים כל הדיירים יחדיו, המחיר יהיה פר דירה וכך ההשקעה תקטן משמעותית.

מה היתרונות של התקנת פאנלים סולאריים?

  • טביעת רגל פחמנית מופחתת – בכל פעם שאתם משתמשים בשמש לייצור חשמל, פחות פחמן נפלט לאטמוספירה.
  • גמישות – כאשר מתקינים פאנלים סולאריים בבית המשותף נדרשת הסכמה של אחוז מסוים של הדיירים, מה שמעניק לכם גמישות, שכן לא כל הדירות חייבות להסכים לכך.
  • עלייה בשווי הנכס – הוכח כי התקנת פאנל סולארי בבניין מגדילה את ערכו במידה משמעותית, כמו גם את ערך הדירות.
  • חשבונות חשמל מופחתים – אתם יכולים להפחית את חשבון החשמל שלכם בעשרות אחוזים.
  • פוטנציאל רווח – כאשר מייצרים יותר אנרגיה מזאת הנצרכת, מוכרים את האנרגיה החשמלית לחברת החשמל ומרוויחים.
    נשמע טוב, איך עוברים לשלב הבא?

יש לכם חברת ניהול ואחזקת מבנים בבניין? פשוט פנו אליה. חברת ניהול מקצועית יכולה לקדם את הנושא ולסייע לכם ולשכנים שלכם להתאגד כדי להתקין פאנלים סולריים. לכן כדי להתקדם פשוט פנו לחברת הניהול שתאסוף את כל הפרטים ואז כנסו אסיפת דיירים כדי להציג את הנושא, לפרט עלויות ולהחליט!